Penjual Vivix Shaklee Batu Pahat, Semerah, Simpang Lima, Parit Raja, Parit Sulong

Assalamualikum dan salam sejahtera Anda masih tercari-cari penjual Vivix Shaklee kawasan Batu Pahat, Simpang Lima, Semerah , Parit Raja da...

Assalamualikum dan salam sejahtera

Anda masih tercari-cari penjual Vivix Shaklee kawasan Batu Pahat, Simpang Lima, Semerah, Parit Raja dan sekitarnya. 

Ok saya perkenalkan diri ni, saya merupakan Penjual Vivix merangkap Pengedar Shaklee bagi kawasan-kawasan di atas. Jika anda berada di kawasan Batu Pahat dan sekitarnya dan berminat untuk membeli Vivix boleh terus hubungi saya di talian 0111-9791281. Kak Yong ada menyediakan  Perkhidmatan Cash On Delivery,


 Image may contain: 2 people, people smiling

 

Antara Kebaikan Vivix Yang Perlu Anda Tahu  

  1. Dapat merencatkan sel-sel kanser
  2. Menurunkan paras gula pesakit diabetes
  3. Menstabilkan masalah darah tinggi
  4. Merawat masalah buah pinggang
  5. Merawat masalah Bell's Palsy
  6. Merawat masalah gout
  7. Merawat masalah jantung
  8. Merawat masalah stroke
  9. Merawat masalah Batu Karang
  10. Merawat masalah kegemukan
  11. Merawat masalah kencing berbuih
  12. Merawat masalah katarak
  13. Merawat masalah Saraf 
  14. Merawat masalah kesuburan dan merawat penyakit-penyakit kronik yang   

Bagi anda yang berada di luar kawasan Batu Pahat tetapi mahu order Vivix, jangan risau saya boleh urusan. Ok untuk yang berada di luar kawasan anda boleh guna cara ini :



                                              cara beli vivix dengan agen shaklee sah

 

CARA NAK BELI VIVIX DENGAN MUDAH DAN CEPAT

1)  Anda juga boleh terus melalui online menggunakan kad debit/kad kredit anda >>>> KliK Sini Saya Nak Beli Vivix
Ikut sahaja langkah yang diberikan, jangan risau web belian adalah selamat dan maklumat anda dilindungi...

2) Jika anda tidak mahu membeli secara online bole terus hubungi saya di talian Puan Azimah - 0111-9791291..saya akan uruskan pesanan anda sehingga selesai...

Jika anda mahukah Harga yang lebih istimewa, anda boleh join keahlian Shaklee..Anda akan mendapat harga istimewa dan keistimewaan lain dalam Shaklee..Yuran keahlian hanya RM79 sahaja...
 
 
 

You Might Also Like

0 comments