PENGEDAR SHAKLEE BATU PAHAT, SIMPANG LIMA, PARIT SULONG, PARIT RAJA, SEMERAH

Assalamualikum dan Salam Sejahtera semua Pengedar Shaklee Batu Pahat, Simpang Lima, Semerah, Parit Sulong, Parit Raja Saya perkenalan ...

Assalamualikum dan Salam Sejahtera semua


Pengedar Shaklee Batu Pahat, Simpang Lima, Semerah, Parit Sulong, Parit Raja

Saya perkenalan dari saya... Saya Puan Azimah Binti Khamis, Saya merupakan pengedar Shaklee di kawasan Batu Pahat, Simpang Lima, Parit Sulong, Parit Raja, Yong Peng.  Jika anda berada di kawasan-kawasan Batu Pahat dan sekitarnya ini, anda boleh mendapatkan produk Shaklee secara terus dengan saya.
 
 

Penyediaan Perkhidmatan Cash on Delivery (COD) Sekitar Batu Pahat

Saya menyediakan perkhidmatan Cash on Delivery (COD) bagi pelanggan-pelanggan yang meerlukan stok vitamin mereka dalam kadar segera. Tempat pertemuan untuk COD akan ditentukan kemudian. Kawasan yang saya ada buat penghantaran adalah seperti SIMPANG LIMA, BANDAR BATU PAHAT, PARIT SULONG, SEMERAH, PARIT RAJA, TONGKANG PECAH, SRI GADING, SRI MEDAN, SRI SULONG DAN KAWASAN BATU PAHAT
 
 

Agen Shaklee Seluruh Malaysia

Bagi yang tinggal di kawasan-kawasan lain, anda masih boleh untuk berurusniaga dengan saya, tetapi segala penghantaran produk Shaklee akan dibuat melalui khidmat kurier. Syarikat kurier yang digunakan adalah GDex ataupun CityLink, bergantung kepada keadaan. Saya membuat penghantaran ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.



KENALI SAYA





 

 

Cara Tempahan dan Order

Untuk tempahan produk Shaklee anda boleh terus menghubungi saya di talian 0111-9791281 atau add saya di Facebook Nurazimah Khamis.
 



Peluang Menambah Income Bersama Shaklee

Jika anda berminat untuk menjadi ahli shaklee,  anda juga boleh hubungi saya.  Kumpulan ini bernaung di bawah kumpulan besar Jutawan, yang sudah berjaya menghasilkan ramai Masters Shaklee. Mama sedang mengumpulkan para pengedar Shaklee seluruh Malaysia, dan penyertaan anda memang amat dialu-alukan.


 

You Might Also Like

0 comments