Daftar Ahli Shaklee...Apakah Kebaikan & Kelebihan yang akan anda dapat?

Salam semua.... Alhamdulilah walaupun baru saje 3 bulan menjadi ahli shaklee dan masih baru dalam dunia shaklee ini. Tetapi pelbagai ilmu...


Salam semua....

Alhamdulilah walaupun baru saje 3 bulan menjadi ahli shaklee dan masih baru dalam dunia shaklee ini. Tetapi pelbagai ilmu pengetahuan, kemahiran, latihan yang telah saya dapat sejak join shaklee ini.

Pada mulanya saya hanya menjadi pengguna shaklee sahaja iaitu saya mengambil Vitamin C..Sejak dah jatuh cinta dekat Vitamin C yang memang sangat Hot dan Mantap giler.  Bila saya tahu jadi ahli shaklee lagi untung sebab boleh dapat harga ahli dan boleh dapat bonus apalagi terus tak lepaskan peluang daftar ahli..Lagi pun Pendaftaran pun cuma RM75 sahaja SEUMUR HIDUP tau bukan kena bayar tiap-tiap bulan..

Sekarang saya dah memang JATUH HATI & JATUH CINTA pada shaklee, bukan saja badan jadi sihat, cantik tetapi pendapatan saya juga dah bertambah sejak join ahli shaklee ini. Mula-mula join kurang percaya dan kurang yakin Shaklee ini boleh bantu menambahkan pendapatan, tetapi petama kali saya dapat bonus dari shaklee, sangat bersyukur walaupun tak banyak tetapi keyakinan saya telah ada dan saya percaya shaklee dapat membantu menambah pendapatan saya..

Ok mesti korang tertanya-tanya macam mana nk join dan jadi ahli shaklee ni kan..mudah saje nak jadi ahli..Anda boleh jadi secara pendaftaran atau secara percuma..

KEAHLIAN  SECARA PENDAFTARAN

Isi borang keahlian - Anda boleh mendapatkan borang di  HQ/Branch atau minta pengedar yang anda ingin berada di bawahnya. Isi segala maklumat yang diperlukan. Setelah siap di isi anda boleh menghantar sendiri ke HQ/BRANCH atau boleh mintak pengedar yang anda daftar dibawahnya untuk menguruskan pendaftaran.Lagi mudah anda menyerahkan kepada pengedar untuk urusan pendaftaran. Ok jika saya menjadi pilihan upline anda, saya akan uruskan pendaftaran bagi pihak anda

Yuran pendaftaran / keahlian adalah rm75 (Semenanjung Malaysia) rm85 (Sabah/Sarawak),

KEAHLIAN SECARA PERCUMA
Anda boleh mendapatkan keahlian secara percuma jika ada membuat belian produk berjumlah RM700 ke atas. Jika belian anda melebihi RM700 anda layak mendapat keahlian secara percuma..


Kenapa perlu mendafatar sebagai ahli?Apakan Keistimewaanny?

  1. Shaklee adalah syarikat vitamin yang paling lama di dalam pasaran
  2. Keaslian produknya iaitu secara semulajadi dan kesan baik yang didapati setelah menggunakan Shaklee telah menambat hati saya untuk menjadi ahli dan seterusnya pengedar.
  3. Bonus dibayar dalam bentuk tunai oleh syarikat Shaklee. Anda tidak perlukan downline untuk dapatkan bonus.
  4. Harga produk Shaklee amat berpatutan dan tidak akan membebani pengguna dan kualitinya setanding dengan harga yang kita bayar.
  5. Produknya selamat, Halal, ada kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, tanpa pewarna, perasa tiruan,dan diyakin. 
  6. Dapat harga ahli, diskaun, melancong dan latihan-latihan









 BERMINAT? Jom apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang..Mari kita jadikan Shaklee sebagai titik tolak dan pendorong kejayaan kita. Nak jadi ahli?Senang saja hubungi saya di talian 013-2115841 @email azie_zimah@ymail.com @ pm/inbox saya di Facebook Azimah Binti Khamis.

You Might Also Like

0 comments