Pengedar Vivix Shaklee dan Pengedar Shaklee Batu Pahat, Semerah, Parit Sulong, Sri Gading dan Parit Raja

Assalamualikum dan salam sejahtera semua... Anda dah tahu kehebatan dan fungsi-fungsi Vivix Shaklee yang banyak membantu merawat pelbagai ...

Assalamualikum dan salam sejahtera semua...

Anda dah tahu kehebatan dan fungsi-fungsi Vivix Shaklee yang banyak membantu merawat pelbagai penyakit-penyakit kronik.

Anda nak cuba Vivix dan masih tercari-cari mana nak dapatkan Vivix Shaklee dan Produk-produk Shaklee yang lain.

Perkenalkan saya Azimah Khamis, saya merupakan pengedar Vivix Shaklee dan Produk Shaklee kawasan Batu Pahat..

Saya men├Żediakan perkhidmatan Cash On Delivery bagi kawasan Batu Pahat dan kawasan sekitarnya...Penghantaran terus ke rumah anda atau mana-mana tempat  perjumpaan yang anda tetapkan.

Berapa Harga Vivix Shaklee?

Harga Vivix shaklee sebotol berharga Rm475, satu botol tahan 1-2 bulan penggunaan.




Cash On Delivary (COD) Kawasan 

  • Batu Pahat
  • Simpang Lima
  • Semerah
  • Parit Sulong
  • Semerah
  • Sri Gading
  • Sri sulong
  • Parit Raja
  • Sri Medan
  • Peserai
  • Parit Yaani

Berminat nak cuba Vivix? Boleh terus hubungi saya di talian 0111-9791281
Saya akan bantu anda dan beri keterangan lebih lanjut kepada anda...



You Might Also Like

0 comments