Cara Mudah Untuk Beli Vivix...Boleh Klik Sini

Mana Nak Beli Vivix? Assalamualikum dan salam sejahtera semua... Rasa ramai dah tahukan kehebatan dan fungsi Vivix..Kalau ramai masih ta...

Mana Nak Beli Vivix?

Assalamualikum dan salam sejahtera semua...

Rasa ramai dah tahukan kehebatan dan fungsi Vivix..Kalau ramai masih tak tahu tak kan sekarang ni Vivix antara produk Shaklee yang paling ramai orang cari. Hampir setiap hari ada sahaja custemor whatsap saya bertanyakan VIVIX.

Jika ada yang belum tahu Kehebatan VIVIX, boleh klik SINI

Ada yang tanya saya, Vivix ni ada jual dekat Farmasi atau kedai-kedai ubat ke. Jawapannya adalah TIDAK ye.. Vivix hanya dijual melalui Agen Shaklee yang sah berdaftar atau belian melalui Online dalam sistem dan walk in ke HQ/Branch Shaklee sahaja. 

Kenapa Vivix ni tak ada jual di kedai-kedai ubat atau Farmasi? Ini kerana pihak Shaklee sangat menjaga etika penjualan dan kualiti produk agar tidak rosak atau dicemari dengan pihak tidak bertanggungjawab.


 Beli Sekarang!


Dekat Mana Nak Beli Vivix ni?

Ok bagi yang berminat nak dapatkan Vivix ni ada mudah sahaja tau. Ada beberapa cara yang boleh anda lakukan..

1) Bagi mereka yang berada di Kawasan Batu Pahat, saya ada menyediakan Penghantaran Ke Batu Pahat, Semerah, Parit Sulong, Parit Raja
Bagi kawasan ni boleh dapatkan Vivix terus dari saya, boleh hubungi saya di talian 0111-9791281

2) Bagi diluar kawasan usah bimbang ye, saya pun ada menyediakan perkhidmatan penghantaran secara pos kepada anda...Anda boleh hubungi saya terus atau membuat belian melalui eSell

Mudah sahaja anda hanya perlu mengikut arahan yang diberikan dan pembayaran melalu >>> Debit Card @ Kad Kredit anda...Jangan risau segala maklumat anda adalah dirahsiakan. Barang akan terus diposkan mengikut alamat yang anda berikan. Tempoh penerimaan barang dalam masa 1-2 hari waktu berkerja...Sangat cepat dan pantas
 
3) Boleh terus call atau Whtsap saya untuk tempahan. Saya akan uruskan semua tempahan anda atau isi maklumat lengkat di sini Borang Tempahan Online

Nak dapatkan Perjimataan yang berganda bila membeli produk Shaklee?
Jom jom keahlian dengan shaklee..pasti anda akan dapat penjimatan yang berganda dan keistimewaan-keistimewaan lain dalam shaklee...

Antara kebaikan mendaftar ahli...Boleh klik SINI
 
Berminat boleh terus hubungi saya...

 



   

 

You Might Also Like

0 comments