Keistimewaan dan kebaikan Vivix Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Sudah lama rasa nya saya tidak bersiaran di blog kesayangan saya ini..Maaf jika ada yang ternanti-...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..Sudah lama rasa nya saya tidak bersiaran di blog kesayangan saya ini..Maaf jika ada yang ternanti-nanti entry saya...
Ok hari ini saya nak share berkaitan produk Vivix sempena bulan ini pomosi masih berlangsung..Ok bulan ini promosi beli 2 botol Vivix dapat less 5% dan secara automatik dapat keahlian free dan penghantran percuma..




                      cara beli vivix dengan agen shaklee sah 

Keistimewaan dan kebaikan Vivix Shaklee


KEISTIMEWAAN

1.Memperbaiki DNA
Setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA(salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut. Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan prmulihan kanser, contohnya kimoterapi bagi mengembalikan sel tubuh kepada asal

2.Memperbaiki tenaga sel
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan,semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga

Membantu meningkatkan fungsi otak,kardiovaskular,imuniti dan sendi.Vivix bantu mengembalikan keremajaan dan awet muda..

Kebaikan Vivix Shaklee
✔menggalakkan penuaan yang sihat - awet muda- anti penuaan
✔membantu mengelakkab kanser - merencat sel kanser dari menjadi serius
✔mengurangkan risiko penyakit jantung
✔mengurangkan komplikasi diabetes/kencing manis
✔meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
✔melindungi safar
✔mengurangkan penyakit nyanyuk-merawat azhameir
✔membantu merawat penyakit parkinson
✔membantu memulihkan penyakit strok
✔meningkatkan kesihatan imun badan
✔menggalakkan kesihatan seluruh badan






                                    


Apa kata mereka yang dah cuba VIVIX SHAKLEE 



Keistimewaan dan Kebaikan Vivix Shaklee



Keistimewaan dan Kebaikan Vivix Shaklee



 Keistimewaan dan Kebaikan Vivix Shaklee

Vivix memang produk yang berkualit dan sangat bagus untuk kesihatan,kecantikan,awet muda...
Sebarang pertanyaan dan tempahan boleh sms/whtsap saya ye...

Puan Azimah Khamis
Pengedar Shaklee Batu Pahat
Sms/whtsap 0111-9791281



You Might Also Like

0 comments